Subject: FW: Vastuskiri ettekirjutuse loa tingimuste täitmata jätmise kohta
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Dec 2024 09:42:52 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, December 30, 2024 2:41 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastuskiri ettekirjutuse loa tingimuste täitmata jätmise kohta

Tere!

Teile on saadetud Saku Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument "Vastuskiri ettekirjutuse loa tingimuste täitmata jätmise kohta", 
mis on registreeritud 19.12.2024, numbriga 4-5/3-7.

Saku Vallavalitsus
Juubelitammede tee 15, Saku, 75501 HARJUMAA
Tel 671 2431
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.